Broker reklamowy Atmedia do swojej oferty internetowych reklam wideo wprowadził kilka nowych pakietów. Ceny reklam telewizyjnych oferowanych przez biuro na luty pozostają na ubiegłorocznym poziomie.
W ofercie @vod Atmediów, obejmującej internetowe reklamy wideo, pojawiły się pakiety @max (szeroki zasięg), @yourtarget (dotarcie do wybranych grup użytkowników treści VoD) i @single (reklama w wybranym serwisie czy aplikacji). Broker ich wydzielenie uzasadnia rosnącym popytem na reklamy wideo. Wcześniej do oferty wideo wprowadzono już pakiety @young i @kids.
Atmedia obsługują obecnie 43 serwisy internetowe. Firma oferuje reklamy graficzne i wideo w standardowych odsłonach stron, a także ich wersjach na tablety, konsole i smartfony.
W ofercie telewizyjnej Atmediów bez zmian pozostały najważniejsze opcje dla marketerów: model gwarantowanej widowni dla 3 grup docelowych (16-49, 13-29 i 4-12 lat), pakiety targetowane i demograficzne (Atmax, Atmax Select, Atyour target, Atsingle, Atmax kids, Atkids, Atkids Single, Atmax young, Atyoung single, Atmen, Atmothers, Atwomen, Atbusiness i Atyoung) oraz osobny zakup czasu reklamowego w pasmach prime time i off-peak dla grupy 16-49 lat. Firma oferuje też reklamodawcom analizy oglądalności obsługiwanych przez siebie stacji w oparciu o uruchomiony przed kilkoma miesiącami pomiar (przeczytaj o nim więcej). Ceny reklam w poszczególnych kanałach nie zmieniły się w porównaniu z ub.r.
Obecnie Atmedia reprezentują reklamowo 42 kanały tematyczne, czyli o 19 mniej niż w 2012 roku. Z końcem roku firma m.in. straciła bowiem na rzecz TVN Media obsługę 12 stacji Canal+ Cyfrowego (więcej o tym) oraz 7 stacji Viacomu (więcej na ten temat). Za to pozyskała do współpracy Cartoon Network i Boomerang, obsługiwane wcześniej przez Discovery Media.