Reklama2012-02-06
0

Atmedia: podwyżka o 10/19 proc. i cennik sponsorski

Firma Atmedia rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na marzec w reprezentowanych przez siebie tematycznych kanałach telewizyjnych. W skali roku spoty drożeją w różnych pasmach o 10 i 19 proc.

W marcowym cenniku Atmediów 1 GRP w paśmie prime-time kosztuje 3,4 tys. zł, czyli o 19 proc. więcej niż rok temu, natomiast w paśmie off-peak - 2,64 tys. zł, a więc o 10 proc. więcej. Takie stawki obowiązują w pierwszej fazie sprzedaży, tzw. ofercie presales. Przedstawiciele Atmediów uzasadniają tę podwyżkę rosnącym zasięgiem reprezentowanych przez siebie kanałów.

>>> Najchętniej oglądane kanały tematyczne: TVN 24 liderem, zyskał Eurosport

Jednocześnie Atmedia wprowadzają stały cennik billboardów sponsorskich, dotąd wycenianych indywidualnie. Firma uzasadnia to rosnącym popytem na tę formę reklamową. - Usystematyzowanie cen ma ułatwić planowanie aktywności sponsorskich z wykorzystaniem kanałów z naszej oferty - mówi Monika Reszka, head of product development w Atmediach.

Atmedia oferuje czas reklamowy i kampanie specjalne w 60 tematycznych kanałach telewizyjnych, a także 31 serwisach internetowych.

Autor:tw

Więcej informacji:Atmedia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas