Reklama2012-08-23
0

Atmedia sprzedają także kampanie mobilne

Broker Atmedia rozpoczyna sprzedaż kampanii na ekranach urządzeń mobilnych. Spółka ma już w ofercie reklamy w aplikacjach Canal+ Cyfrowego, FOX Life, Polskiej Stacji i na stronie mobilnej Wykopu. Prowadzi rozmowy z kolejnymi wydawcami.

Atmedia oferują wszystkie popularne formaty reklamowe, wśród nich m.in. expand (z przybliżeniem, wizualizacją obracanego produktu, wideo, galerią), click to video, czy full screen. We współpracy z partnerem technologicznym - firmą Mobizzy, biuro zapewnia także przygotowanie lub dostosowanie przesłanych przez klientów reklam na potrzeby emisji w telefonach czy na tabletach.

Kampanie mobilne będą rozliczane na wzór internetowych. Cennikowy koszt dotarcia jest średnio dwukrotnie wyższy niż w przypadku tradycyjnych kampanii online.

- Na taką wycenę wpływają większe zaangażowanie odbiorcy i fakt, że reklama dociera do nich na osobistym urządzeniu, coraz częściej wykorzystywanym do czytania newsów, czy oglądania krótkich form wideo. Także charakterystyka użytkowników urządzeń mobilnych - młodych, zamożnych, poszukujących nowości, czyni ich atrakcyjną publicznością reklamową - mówi Sylwia Chada, dyrektor działu interactive w Atmedia.

Spółka sprzedaje obecnie kampanie wyświetlane na ekranie tradycyjnego telewizora, Connected TV, komputera, komórki i tabletu. W portfolio telewizyjnym ma 61 stacji, a w ofercie online - 45 serwisów.

- Odbiorcy szukają treści wideo w sieci i na komórkach, nadawcy inwestują w obecność na kolejnych platformach dystrybucji, a reklamodawcy oczekują zintegrowanej oferty. Stąd też nasza inwestycja w rozwój portfolio. Branża mobilna rośnie w siłę wraz ze sprzedażą smartfonów i tabletów, które otwierają przed reklamodawcami możliwość kontaktu z klientem na spersonalizowanym urządzeniu - dodaje Chada.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas