Reklama2011-11-08
1

Atmedia sprzedaje kampanie wideo w serwisie PolskaStacja.pl

Radio internetowe PolskaStacja.pl dołączyło do portfolio internetowego firmy Atmedia. Broker ma wyłączność na sprzedaż reklam wideo w playerze na stronie serwisu.

 
PolskaStacja.pl to 27. witryna w ofercie online Serwis ten dołączył do pakietu @VoD, uzupełniając m.in. ofertę Iplex.pl, tvgry.pl, serwisów AXN, Domo.TV i Kuchni.TV.

- Nowy serwis wzmacnia atuty oferty online Atmedia. Gwarantuje dotarcie do  młodego użytkownika, daje szerokie możliwości łączenia kampanii internetowych z telewizyjnymi i potencjał tworzenia akcji specjalnych - mówi Marta Wiercińska, zastępca dyr. sprzedaży w Atmedia.

W październiku br. z playera na stronie serwisu PolskaStacja.pl korzystało ponad 586 tys. unikalnych użytkowników (dane Google Analytics).

Autor:pp

Więcej informacji:Atmedia, PolskaStacja.pl

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas