Wydawnictwo custom publishing Aude utworzyło dział internetowy.Jego szefem został grafik Wojciech Prusakiewicz.
Pierwsze realizacje, które wykonał dział to m.in. strona Aude(www.aude.pl), witryna wydawanegoprzez spółkę miesięcznika "Nowa Gospodyni" (www.nowagospodyni.pl), a takżeprzygotowane na zlecenie serwisy sklepgospodyni.pl imoje-miejsce.net.pl oraz gra internetowa dla firmy Gerber.
- Obecnie rozmawiamy z kilkoma firmami odnośnie do wykonania dlanich platform internetowych - mówi Prusakiewicz - Oprócz budowaniastron WWW oferujemy również inne rozwiązania end-to-end wdziedzinie marketingu interaktywnego, jak mailingi, newslettery,reklamę on-line czy też marketing w wyszukiwarkach internetowych -SEM - dodaje.
W dziale pracuje na stałe kilka osób (grafik, osoby od obsługiklienta, programista), których wspierają współpracownicyzatrudniani do poszczególnych projektów.
Wojciech Prusakiewicz wcześniej pracował w Wydawnictwie Bauer,G+J Polska i Zjednoczonych Przedsiębiorstwach Rozrywkowych.Związany był też z agencjami reklamowymi.