Reklama2010-05-21
1

Augmented reality w broszurze reklamującej Volvo S60 (wideo)

W salonach Volvo dostępne są interaktywne broszury reklamujące model S60. Wykorzystują one technologię augmented reality.


 

Interaktywne broszury reklamujące Volvo S60 mają po cztery strony, z których każda w innych sposób pokazuje ten samochód – w jakości 3D, w formie wirtualnej symulacji kolorystyki auta oraz w filmie prezentującym działanie systemu bezpieczeństwa Pedestrian Detection. Całość opiera się na technologii augmented reality.

Interaktywne broszury Volvo S60 są dostępne w 19 salonach autoryzowanych dealerów tej firmy w naszym kraju. Cały projekt przygotowała agencja interaktywna Adv.pl, która licencję na augmented reality pozyskała od francuskiej firmy Total Immersion.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas