W listopadzie 2008 roku większość tytułów z segmentu pismmotoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadeksprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2007 roku. Lideremsegmentu był "Auto Świat", spada sprzedaż "Top Gear".
Sprzedaż ogółem tygodnika "Auto Świat" (Axel Springer Polska)wyniosła w listopadzie 2008 r. 110 399 egz., co w stosunku doanalogicznego okresu w 2007 roku oznacza spadek o 1 proc. - wynikaz danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przezportal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor" (WydawnictwoBauer) ze sprzedażą na poziomie 101 427 egz. (spadek o 4proc.).
Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear" (Burda MediaPolska), który na polskim rynku zadebiutował w marcu 2008 roku.Jego sprzedaż w listopadzie 2008 r. wyniosła 83 738 (w październiku- 85 360 egz., we wrześniu 100 382 egz., w sierpniu 89 342 egz., wlipcu było to 92 570 egz., w czerwcu - 83 397 egz., w maju - 97 019egz., w kwietniu - 114 069 egz., a w marcu - 94 970egz.).
Porównując dane z października ur. do danych z poprzedniegomiesiąca można stwierdzić, że najwięcej stracił "AutoŚwiat".
- "Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałe tytuływymienione w zestawieniu są miesięcznikami.