W październiku 2008 roku większość tytułów z segmentu pismmotoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało wzrostsprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2007 roku. Lideremsegmentu był "Auto Świat", spada sprzedaż "Top Gear".
Sprzedaż ogółem tygodnika "Auto Świat" (Axel Springer Polska)wyniosła w październiku 2008 r. 115 549 egz., co w stosunku dopaździernika 2007 roku oznacza wzrost o 1 proc. - wynika z danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor" (WydawnictwoBauer) ze sprzedażą na poziomie 102 357 egz. (spadek o 6proc.).
Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear" (Burda MediaPolska), który na polskim rynku zadebiutował w marcu 2008 roku.Jego sprzedaż w październiku 2008 r. wyniosła 85 360 (we wrześniu100 382 egz., w sierpniu 89 342 egz., w lipcu było to 92 570 egz.,w czerwcu - 83 397 egz., w maju - 97 019 egz., w kwietniu - 114 069egz., a w marcu - 94 970 egz.).
Porównując dane z października ur. do danych z poprzedniegomiesiąca można stwierdzić, że najwięcej stracił "TopGear".
- "Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałe tytuływymienione w zestawieniu są miesięcznikami.