Prasa2009-03-17
0

'Auto Świat' liderem pism motoryzacyjnych, duży wzrost V12

W grudniu 2008 roku większość tytułów z segmentu pismmotoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadeksprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2007 roku. Lideremsegmentu był "Auto Świat", rośnie sprzedaż magazynu "V12".

Sprzedaż ogółem tygodnika* "Auto Świat" (Axel Springer Polska)wyniosła w grudniu 2008 r. 114 154 egz., co w stosunku doanalogicznego okresu w 2007 roku oznacza spadek o 5 proc. - wynikaz danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przezportal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor" (WydawnictwoBauer) ze sprzedażą na poziomie 106 553 egz. (spadek o 13proc.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear" (Burda MediaPolska), który na polskim rynku zadebiutował w marcu 2008 roku.Jego sprzedaż w grudniu 2008 r. wyniosła 78 599 (w listopadzie, 83738 egz., w październiku - 85 360 egz., we wrześniu 100 382 egz., wsierpniu 89 342 egz., w lipcu było to 92 570 egz., w czerwcu - 83397 egz., w maju - 97 019 egz., w kwietniu - 114 069 egz., a wmarcu - 94 970 egz.).

Zobacz tabelę



Porównując dane z grudnia ur. do danych z poprzedniego miesiącamożna stwierdzić, że najwięcej zyskał magazyn "V12".
Zobacz tabelę


* "Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałe tytuływymienione w zestawieniu są miesięcznikami.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas