Internet2023-03-10
15

Piotr Kozłowski naczelnym Autoswiat.pl, Robert Rybicki na innym stanowisku

Piotr KozłowskiPiotr Kozłowski

Od początku kwietnia redaktorem naczelnym serwisu Autswiat.pl (Ringier Axel Spriger Polska) będzie Piotr Kozłowski, wcześniej związany m.in. z Interią i Agorą. Poprzedni szef redakcji Robert Rybicki obejmie w serwisie funkcję menedżera ds. paid content i lead generation.

- Bardzo cieszymy się, że Piotr dołączy do naszego zespołu i pokieruje redakcją AutoŚwiata, jego doświadczenie i wizja marki pozwolą nam na dalszy dynamiczny rozwój w obszarze online - podkreśla Martyna Majchrzak, dyrektorka serwisów wertykalnych w Ringier Axel Springer Polska.

Przez ostatni rok Piotr Kozłowski był redaktorem naczelnym działu motoryzacyjnego Interii, zastąpił go tam Sebastian Kościółek. Wcześniej przez siedem lat Kozłowski był związany z Moto.pl (Agora), m.in. jako redaktor, wydawca i szef działu Made in China.

Pracował także jako redaktor w dziale analiz „Gazety Wyborczej" (BiQdata.Wyborcza.pl) oraz jako analityk i reasercher w agencji OneMulti.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Z końcem ub.r. Ringier Axel Springer Polska zamknął drukowany tygodnik „Auto Świat”, zwolniono prawie wszystkich jego pracowników. - Już od kilku lat realizujemy strategię intensywnego wzrostu online. Teraz, po zmianach w obszarze drukowanym, te plany tylko wzmacniamy. Zachowujemy wysoką jakość, eksperckość, najlepsze poradnictwo motoryzacyjne i opisywanie światowych trendów. Jednocześnie poszerzamy tematykę i stawiamy na nowe formaty redakcyjne, m.in. formaty wideo - wylicza Martyna Majchrzak.

Robert Rybicki, dotychczasowy szef redakcji Autswiat.pl, obejmie w zespole serwisu nowe stanowisko - menedżera ds. paid content i lead generation. - Zmiana struktury umożliwi nam dynamiczny rozwój zarówno w obszarze redakcji, jak i biznesu. Robert Rybicki będzie rozwijał nowe linie przychodowe, kluczowe dla strategii marki, m.in. treści płatne, które dostępne są w pakiecie Onet Premium - zapowiada Majchrzak.

W styczniu br. Autoswiat.pl odwiedziło 5,76 mln internautów (co dało 19,4 proc. zasięgu), spędzając średnio po 6 minut i 9 sekund (według badania Mediapanel).

Autor:tw

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas