Reklama2009-10-14
1

Aviva reklamuje ubezpieczenie 'Nowa Perspektywa'

W telewizji i internecie przebiega kampania reklamowa ubezpieczeniana życie "Nowa Perspektywa" w Aviva CU. Akcję przygotowały PZL,Artegence i Universal McCann.

Prowadzona od początku października kampania reklamowaubezpieczenia na życie "Nowa Perspektywa" w Aviva CU podkreśla, żejest ono dostępne już od 3 zł dziennie, więc nie różni się ceną oddrobnych zakupów robionych codziennie. Przekaz informuje również,że klienci, którzy w październiku i listopadzie złożą wniosek ozawarcie nowej umowy dotyczącej tej oferty, otrzymują bezpłatnie narok dodatkowe ubezpieczenie "śmierć wskutek nieszczęśliwegowypadku" z sumą 50 tys. zł.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (stacje główne i niszowe),oraz internet (banery w wybranych serwisach i mailing). Kreacjękampanii - zaplanowanej w telewizji na trzy tygodnie, a w sieci nasześć tygodni - przygotowały agencje PZL (telewizja) i Artegence(internet), natomiast planowaniem mediów zajął się dom mediowyUniversal McCann.

Autor:tw

Więcej informacji:Aviva

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas