Prasa 2005-12-19
0

AWR Wprost chce wzmocnić tygodnik "Wprost"

Po tym, jak z oferty AWR Wprost zniknie 'BusinessWeek', wydawca zamierza wzmocnić działania promocyjne dla tygodnika 'Wprost'.

Jak podano w komunikacie na początku roku zaplanowano przeprowadzenie silnej kampanii reklamowej tygodnika – kreację przygotowała agencja Ogilvy, media planuje dom mediowy Mindshare.

 AWR „Wprost” ma także w planie duże inwestycje w rozwój dwutygodnika „WiK – Wprost i Kultura” - największego regionalnego informatora kulturalnego wydawanego obecnie w Polsce. Po sukcesie tytułu w Warszawie AWR „Wprost” planuje wydawanie jego odpowiedników w innych większych miastach Polski oraz anglojęzycznej wersji magazynu.

Ponadto AWR Wprost zamierza w przyszłym roku silnie inwestować we Wprost Online. Szczegółów  spółka nie zdradza.

Autor: masz

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas