W telewizji trwa kampania reklamowa ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych Złoty Środek oferowanych przez AXA. Akcję przygotowały firmy Publicis, ED Commercials, Odeon i Media Direction OMD.
Prowadzona obecnie w telewizji kampania Złotego Środka w AXA podkreśla, że oferta ta łączy ubezpieczenie z możliwością inwestowania.
Bohaterem reklam jest mężczyzna, dla którego oferta AXA jest szansą na wyrwanie się z szarej rzeczywistości, ponieważ jego indywidualne potrzeby są odpowiednio traktowane przez doradców tej firmy.
W ramach akcji -15- i -30-sekundowe spoty są emitowane od 17 września w kanałach takich jak Polsat, TVN, TVN7, TVN 24, Discovery, TV4 i Polsat 2.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, spoty wyprodukowały firmy ED Commercials i Odeon, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.