AXN, Comedy Central i Kino Polska były najchętniej oglądanymi kanałami serialowo-filmowymi we wrześniu. Mocno w górę poszybowały AXN Crime oraz HBO.
Wśród widzów powyżej 4 roku życia liderem okazał się AXN (0,71 proc. udziału; - 15 proc.). Kolejne w zestawieniu Comedy Central i Kino Polska odnotowały odpowiednio 0,53 proc. i 0,39 proc. udziału w rynku. Liderem wzrostu okazał się kanał AXN Crime (0,14 proc. udziału; + 255 proc.), dużo zyskała też stacja HBO (0,28 proc. udziału;+56 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Pierwsza trójka w grupie komercyjnej wygląda identycznie: AXN(1,06 proc. udziału), Comedy Central (0,93 proc. udziału) oraz Kino Polska (0,53 proc. udziału). Liderem zysku okazał się AXN Crime (0,16 proc. udziału; +210 proc.), mocno stracił Cinemax (0,018 proc. udziału; - 55 proc.).
Najpopularniejszym programem w AXN we wrześniu br. był odcinek serialu “Kryminalne zagadki Nowego Jorku”.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.