Telewizja2012-09-25
0

AXN promuje nowości pod hasłem „Nowa kolekcja na jesień”

Kanał AXN października rozpocznie kampanię promocyjną nowego pasma filmowego oraz jesiennych nowości serialowych. Działania reklamowe prowadzone będą pod hasłem „Nowa kolekcja na jesień”.

Kampania będzie prowadzona w telewizji (kanały AXN, stacje Polsatu, TVN24 i z portfolio Atmedia), w radiu (konkurs w RMF FM) i w prasie („Tele Świat”, „Tele Tydzień”, „To&Owo” i „TV14”). Obejmie też outdoor w 8 największych miastach Polski.

Poza akcją promocyjną kanał przygotował konkurs, w którym nagrodą główną będzie Mazda 3. Aby wziąć w nim udział, widzowie będą musieli śledzić antenę AXN i uzupełniać specjalnie przygotowany komiks na stronie konkursowej. Konkurs będzie promowany w internecie.

Kreację kampanii telewizyjnej przygotowały dział kreatywny AXN oraz agencja Upside. Reklamę radiową przygotowało RMF FM, a outdoorową - agencja Pompidou. Media zakupił dom mediowy PHD Media Direction. Za przygotowanie konkursu oraz kreacji internetowych odpowiadała agencja Media Contacts, a spoty konkursowe przygotował dział kreacji AXN.

Całość działań promocyjnych potrwa do końca listopada br. Jesienna kampania promująca ofertę AXN realizowana jest również na Węgrzech i w Rumunii.

W każdy weekend w ramach nowego pasma „Filmowe wieczory” AXN emituje takie produkcje jak „Życie, którego nie było”, „Spider-Man”, „Kill Bill”, „Egzorcyzmy Emily Rose” czy „Mgła”.

Autor:pp

Więcej informacji:AXN, Nowa kolekcja na jesień

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas