Kanał AXN października rozpocznie kampanię promocyjną nowego pasma filmowego oraz jesiennych nowości serialowych. Działania reklamowe prowadzone będą pod hasłem „Nowa kolekcja na jesień”.
Kampania będzie prowadzona w telewizji (kanały AXN, stacje Polsatu, TVN24 i z portfolio Atmedia), w radiu (konkurs w RMF FM) i w prasie („Tele Świat”, „Tele Tydzień”, „To&Owo” i „TV14”). Obejmie też outdoor w 8 największych miastach Polski.
Poza akcją promocyjną kanał przygotował konkurs, w którym nagrodą główną będzie Mazda 3. Aby wziąć w nim udział, widzowie będą musieli śledzić antenę AXN i uzupełniać specjalnie przygotowany komiks na stronie konkursowej. Konkurs będzie promowany w internecie.
Kreację kampanii telewizyjnej przygotowały dział kreatywny AXN oraz agencja Upside. Reklamę radiową przygotowało RMF FM, a outdoorową - agencja Pompidou. Media zakupił dom mediowy PHD Media Direction. Za przygotowanie konkursu oraz kreacji internetowych odpowiadała agencja Media Contacts, a spoty konkursowe przygotował dział kreacji AXN.
Całość działań promocyjnych potrwa do końca listopada br. Jesienna kampania promująca ofertę AXN realizowana jest również na Węgrzech i w Rumunii.
W każdy weekend w ramach nowego pasma „Filmowe wieczory” AXN emituje takie produkcje jak „Życie, którego nie było”, „Spider-Man”, „Kill Bill”, „Egzorcyzmy Emily Rose” czy „Mgła”.