Pod hasłem „Przeżyj coś naprawdę ekscytującego” wystartowała kampania wizerunkowa kanału AXN, promująca odświeżoną oprawę, nowe logo oraz wiosenną ramówkę stacji. Akcja jest organizowana w telewizji i internecie.
Kampania składa się z kontekstowej fazy teaserowej, która ma przede wszystkim wspierać rebranding należących do SPT Networks kanałów AXN - od 23 marca br. kanały AXN zyskają nowe logotypy i oprawy graficzne. Zmianie ulegnie również oprawa serwisu AXN NOW.
Promocja rebrandingu kanałów potrwa do połowy marca. W kampanii promowana będzie również wiosenna ramówka.
Akcja wizerunkowa skupia się na komunikacji w telewizji (kanały Polsatu i TVN) - 30-sekundowe spoty będą emitowane od drugiego tygodnia marca do połowy kwietnia - internet (Filmweb.pl, gazeta.pl, WP.pl, Telemagazyn.pl, YouTube, Facebook) oraz outdoor w Warszawie, Krakowie, Trójmieście i Katowicach. Za koncept kreatywny kampanii odpowiedzialna jest agencja Change, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Carat Polska.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w 2015 roku udział AXN w rynku telewizyjnym wyniósł 0,57 proc.