Reklama2008-11-13
0

AXN promuje stare i nowe seriale

Stacja AXN rusza z kampanią promocyjną, która wspierać będzie noweseriale w ramówce kanału jak "Deadwood" czy "Napiętnowany" oraznowe sezony znanych już wcześniej pozycji jak "Medium", "Zabójczeumysły" czy "CSI: Kryminalne zagadki Miami". W akcji wykorzystanazostania prasa oraz internet.

Prasowa część kampanii realizowana będzie głównie wTV-guide'ach, a także w pismach typu people ("Gala", "Party","Show"), tygodnikach opinii ("Polityka", "Forum", "Przekrój") orazmagazynach hobbystycznych ("Auto Świat", "Komputer Świat", "CDAction"). Natomiast w internecie akcja obecna będzie na wortalach otematyce rozrywkowej i filmowej i bazować będzie na formatachwideo. Dodatkowo na forach internetowych, witrynachspołecznościowych i serwisach lifestylowych realizowana będądziałania buzz-marketingowe.

Kampania prasowa została przygotowana przez stację we własnymzakresie, natomiast media prasowe zaplanowano we współpracy z domemmediowym Maxus. Za kampanię internetową odpowiada agencjaAdv.pl

Działania promocyjne potrwają od połowy listopada do połowygrudnia br.

Autor:PP

Więcej informacji:AXN

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas