Reklama2007-06-29
0

b&j dla Amiki

Agencja reklamy b&j przygotowała kolejną promocjękonsumencką dla zdobytego w 2006 roku Klienta, producenta sprzętuAGD Amica Wronki SA.

Tym razem do wybranych modeli lodówek w klasie A+ od 27 czerwcado 31 sierpnia, a więc w gorącym sezonie urlopowym, dołączonazostanie lodówka turystyczna. W przygotowaniu znajduje się kolejnapromocja konsumencka.

b&j odpowiada za kreację i produkcję materiałów promocyjnychoraz obsługę logistyczną promocji konsumenckich Amiki.

Promocyjne materiały BTL są pierwszymi z nową identyfikacjąwizualną, także wypracowaną przez agencję b&j. Agencja pracujenad nowymi materiałami BTL, w skład których wchodzą katalogi,foldery dla Klientów i Sprzedawców oraz materiały typu POS.

Autor:

Więcej informacji:Amika, b&j

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas