Reklama2007-06-15
0

b&j dla Primavery

Pod hasłem 'Źródło uczuć' odbywa się ogólnopolska kampania wody źródlanej Primavera, której obsługą zajmuje się wrocławska agencja reklamy b&j.

W ramach kampanii agencja przygotowała nową stronę www, billboardy w największych miastach Polski oraz reklamy w prasie branżowej, kobiecej (Pani Domu, Olivia, Claudia) i opiniotwórczej (Newsweek Polska).

Zadaniem agencji było wypromowanie wody, posiadającej pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka, jako idealnej dla kobiet w ciąży oraz do przygotowania posiłków dla dzieci i niemowląt.

Pomysłem agencji jest strategia promowania wody Primavera dla trzech pokoleń kobiet – nie tylko na etapie macierzyństwa, ale i menopauzy. Dobrano do tego idealne medium – reklamę prasową w poradnikach „Macierzyństwo” oraz „Witalność po czterdziestce”, wchodzących w skład pakietów rozdawanych w gabinetach ginekologicznych na terenie całej Polski.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas