Reklama2008-11-03
0

Babcia Paola reklamuje syropy o 'słodkim smaku tradycji' (wideo)

W telewizji, prasie i punktach sprzedaży rozpoczęła się pod hasłem"Słodki smak tradycji" wizerunkowa akcja reklamowa syropów Paola.Kampania, której kreacja utrzymana jest częściowo w konwencjiklasycznej animacji, podkreśla tradycyjność tej marki.

Celem rozpoczętej 3 listopada kampanii reklamowej marki Paolajest zbudowanie emocjonalnego wizerunku marki opartego na tradycjidomowych syropów. - Dlatego nową twarzą produktu jest tradycyjnababcia: ciepła, dbająca o ognisko domowe i opowiadająca wnukombajki- uzasadnia Izabela Głodek, category manager w Hoop Polska.Kreacja kampanii, utrzymana w konwencji klasycznej animacji, maprzez przywołanie wspomnień z dzieciństwa połączyć pokoleniaodbiorców.




Prowadzona pod hasłem "Słodki smak tradycji" akcja obejmujetelewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat), prasę handlową i punktysprzedaży.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Schulz,natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyMindShare Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Babcia Paola, Paola

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas