Badania2007-10-28
0

Badacze rynku lubią internetowe panele

82 procent badaczy rynkowych z Ameryki Północnej w najbliższychdwunastu miesiącach zamierza częściej korzystać z internetowychpaneli.

Jeszcze wyższy wskaźnik występuje w Europie, gdzie taką samądeklarację złożyło 87 procent respondentów - informuje na swojejstronie internetowej eMarketer, powołując się na badanieprzeprowadzone przez firmy Greenfield Online i Ciao Surveys.

Uczestniczące w badaniu firmy preferują internetowe panele zewzględu na oszczędność czasu i konkurencyjną cenę. Najczęściej tegotypu sondaże są wykorzystywane przez firmy z branży artykułówkonsumpcyjnych.

Z badania wynika, że 30 procent europejskich badaczy rynkupreferuje internetowe sondaże od telefonicznych, a kolejne 27procent woli je od wywiadów przeprowadzanych twarzą w twarz.

źródło: eMarketer

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas