Reklama2006-04-12
0

Badanie klientów przez OMD

Klienci Optimum Media OMD i Macroscope OMD coraz bardziej zadowoleni z poziomu obsługi.

W połowie marca Optimum Media OMD i Macroscope OMD przeprowadziło kolejne badanie poziomu satysfakcji Klientów. Średnia ocena Optimum Media OMD wyniosła 80% a Macroscope OMD 84,5%, a tym samym poziom zadowolenia z obsługi wzrósł od ostatniego – przeprowadzonego w październiku badania o 8 punktów procentowych - Optimum Media i 3 punkty procentowe - Macroscope.

Monitoring poziomu satysfakcji klientów jest podstawą przyznawania tytułu Accounta Roku. Accounci ocenieni najwyżej w obecnie przeprowadzonym badaniu uzyskali  nominacje do tego tytułu. Tytuł Accounta Roku zostanie przyznany pod koniec roku, po kolejnej edycji badania satysfakcji klientów - podano w komunikacie.

Autor:kk

Więcej informacji:omd. dome mediowe, reklama

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas