Reklama2009-01-20
0

Bakoma reklamuje "podwójną przyjemność" z jogurtu (wideo)

Pod hasłem "Podwójna przyjemność" Bakoma rozpoczęła kampanięreklamową dwukomorowych jogurtów Premium Frutica. Akcja prowadzonaw telewizji opiera się na sugestywnym zaprezentowaniu tej marki.

Bakoma w telewizyjnej kampanii reklamowej "Podwójna przyjemność"promuje dwukomorowe jogurty Premium Frutica wprowadzone dosprzedaży pod koniec ubiegłego roku w czterech wariantachsmakowych: truskawki, wiśni, brzoskwini i owoców leśnych. Spotskłada się z apetycznych ujęć tego produktu połączonych z jegosugestywną wizualizacją.




Zaplanowana do połowy marca akcja prowadzona jest w TVP, TVN iPolsacie. Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made,wykorzystywany w niej spot wyprodukował Oto Film, a zakupem mediówzajął się dom mediowy OMD.

Autor:tw

Więcej informacji:Bakoma

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas