Reklama2013-02-27
1

Bank BGŻOptima wybrał Heart&Brain

BGŻOptima rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową. Za całość działań związanych z obsługą kreatywną banku będzie odpowiadać agencja reklamowa Heart&Brain.

Zwycięzca został wyłoniony spośród siedmiu agencji reklamowych zaproszonych do przetargu.

- Zespół Heart&Brain wykazał się najlepszym zrozumieniem charakteru naszej marki, a także twórczym podejściem do realizacji prezentowanej strategii - mówi Karolina Sudwoj-Nogalska, dyrektor ds. marketingu banku BGŻOptima.

Agencją, która poprzednio obsługiwała BGŻOptima był Tippingpoint. Bank nie ujawnia szczegółów umowy oraz przetargu.

Heart&Brain powstała w maju 2012 r. Została założona przez twórców kampanii reklamowej Serce i Rozum dla TP S.A.. Jej założycielami są Karolina Czarnota, Monika Kamińska i Bartek Rams.

Autor:masz

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas