Reklama2010-05-24
1

Bank BPH reklamuje konto Symetria Profit

W radiu, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa konta oszczędnościowego Symetria Profit w Banku BPH. Akcję przygotowały agencje Gruppa66 Ogilvy i FFTechnology oraz dom mediowy Starlink.

Startująca właśnie kampania reklamowa konta oszczędnościowego Symetria Profit w Banku BPH jest skierowana do małych i średnich firm. Przekaz podkreśla, że w ramach tej oferty przedsiębiorcy mogą wpłacać i wypłacać środki w dowolnym momencie, nie tracąc naliczonych odsetek, które są dużo wyższe niż na rachunku bieżącym, wynosząc do 4,1 proc. w skali roku. Jednocześnie kampania informuje, że firmy, które założą to konto do 6 sierpnia, mogą wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami.

Akcja jest prowadzona w radiu, prasie (dzienniki i miesięczniki branżowe) oraz internecie. Kreację kampanii przygotowały agencje Gruppa66 Ogilvy i FFTechnology, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

Przypomnijmy, że Bank BPH rozpoczął niedawno działania reklamujące skierowaną do klientów indywidualnych Lokatę Pracowitą (więcej).

Autor:tw

Więcej informacji:Bank BPH, konto, Symetria Profit

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas