Reklama2019-10-16
3

Radosław Kotarski o słonecznikach w spocie konta Profit w Banku Millennium (wideo)

Radosław Kotarski w spocie Banku MillenniumRadosław Kotarski w spocie Banku Millennium

Ruszyła kolejna kampania reklamowa Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego. Promowane w niej jest konto oszczędnościowe Profit.

W spocie Radosław Kotarski opowiada o tym, że słoneczniki odwracają się w stronę słońca, żeby szybciej rosnąć. Porównuje to do promocji na koncie oszczędnościowym Profit, w ramach której nowe środki w wysokości do 100 tys. zł przez 92 dni są oprocentowane na 2,7 proc. w skali roku (a powyżej tej kwoty na 1,1 proc.).

Obecna odsłona promocja potrwa do 16 listopada.

W poprzednich kampaniach Banku Millennium promowano 360° (Radosław Kotarski opowiadał o balonach) i aplikację mobilną (spot pokazywał kifesurferów).

 

Działania reklamujące Bank Millennium obejmują telewizję (kanały główne i wybrane stacje tematyczne) oraz internet.

Za kreację reklam odpowiada agencja Change Serviceplan, za działania w internecie - Carat Poland, a za planowanie i zakup mediów - Initiative Media Warszawa.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas