Ruszyła kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w Banku Millennium związana ze startem roku szkolnego. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Integrated i Initiative Warszawa.
Reklamy zachęcającę do wzięcia w Banku Millennium pożyczki gotówkowej na wyprawkę szkolną dla dziecka informują, że pożyczka ta jest objęta gwarancją najniższego oprocentowania.
Oznacza to, że jeśli klient w ciągu 30 dni po zawarciu umowy kredytowej w Banku Millennium znajdzie w innym banku niższe oprocentowanie dla tej samej kwoty i okresu kredytowania i przedstawi tę ofertę na piśmie wraz z decyzją kredytową, otrzyma zwrot różnicy już zapłaconych odsetek oraz takie samo oprocentowanie.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (spot 15-sekundowy) oraz materiały BTL z oddziałach Banku Millennium. Kreację kampanii przygotowała agencja autorstwa Change Integrated, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.