Reklama2020-04-01
2

Radosław Kotarski zachęca do załatwiania spraw w Banku Millennium z domu (wideo)

Radosław Kotarski w reklamie Banku MillenniumRadosław Kotarski w reklamie Banku Millennium

W nowej kampanii reklamowej Banku Millennium Radosław Kotarski promuje jego serwis internetowy i aplikację mobilną, zachęcając do korzystania z nich w domu.

W spocie Radosław Kotarski wylicza, że poprzez bankowość elektroniczną i mobilną Banku Millennium można korzystać z takich usług jak opłacanie rachunków, przelewy na telefony i systemem BLIK, sprawy urzędowe i zaciągnięcie pożyczki z rzeczywistą roczną stopą oprocentowania w wysokości 11,32 proc. - Bankuj bezpiecznie z domu - zachęca.

Kotarski zaznacza, że w związku z pandemią koronawirusa, reklamę nakręcił we własnym domu. W podobnym trybie przygotowano m.in. nową kampanię reklamową sieci telekomunikacyjnej T-Mobile, pod hasłem „Jesteśmy dla Ciebie”.

 

W związku z koronawirusem wiele banków od połowy marca zachęca klientów, żeby korzystali z serwisów internetowych i aplikacji mobilnych. Jednocześnie banki przestrzegają przed próbami oszustw w internecie polegającymi na podszywaniu się pod instytucje finansowe. Ograniczenia w działaniu sklepów niespożywczych i placówek usługowych nie dotyczą oddziałów bankowych, mogą one być otwarte jak zwykle.

Radosław Kotarski jest bohaterem reklam Banku Millennium od ponad pięciu lat. Jesienią ub.r. wspólnie z Piotrem Adamczykiem promował fuzję tego banku z eurobankiem, natomiast w drugiej połowie lutego br. ruszyła kampania z jego udziałem promująca pożyczkę gotówkową.

Nowa kampania Banku Millennium obejmuje telewizję, internet oraz radio. Za obsługę marketingową banku odpowiadają agencja Change Serviceplan (kreacja reklam tv), agencja Liquid Thread (reklamy internetowe) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów, aktywności w internecie), który z początkiem br. po wygranym przetargu przejął obsługę banku w tym zakresie od Initiative Warszawa.

Na koniec ub.r. Bank Millennium miał 2,6 mln klientów, z których 1,8 mln korzysta z bankowości internetowej, a 1,41 mln z mobilnej. W br. bank planuje zamknąć 60 swoich placówek i zwolnić w bieżącym kwartale 260 pracowników.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas