Reklama2010-02-21
5

Bank Ochrony Środowiska znów reklamuje „Konto wyjątkowe” (wideo)

W telewizji trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej „Konta wyjątkowego” w Banku Ochrony Środowiska. Akcję przygotował departament marketingu tego banku, agencje Timecode i OS3 multimedia oraz dom mediowy Equinox.

Prowadzona obecnie kampania „Konta wyjątkowego” w Banku Ochrony Środowiska jest utrzymana w podobnej konwencji, co ubiegłoroczna akcja reklamująca tę ofertę. W przekazie występują prezenterzy telewizyjni relacjonujący najnowsze wydarzenia gospodarcze. Kampania podkreśla zalety „Konta wyjątkowego”: oprocentowanie środków nawet do 8 proc., darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce oraz bezpłatne przelewy krajowe, również te realizowane w oddziale bezpośrednio u doradcy.

Akcja jest prowadzona od 15 lutego w telewizji (TVP, TVP3, TVN, TVN 24, TVN7, Polsat, TV4, Superstacja, kanały tematyczne z pakietu At Media), a 1 marca obejmie internet. Kreację kampanii przygotował departament marketingu Banku Ochrony Środowiska przy wsparciu agencji Timecode, planowaniem i zakupem telewizji zajął się dom mediowy Equinox, a za działania w internecie odpowiada agencja OS3 multimedia.

Autor:km

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas