Pod hasłem „O niebo więcej możliwości” rozpoczęła się kampania reklamowa Eurokonta Mobilnego oferowanego przez Bank Pekao SA. Akcję przygotowały firmy Euro RSCG Warsaw, Euro RSCG Digital, Dynamo i Mediacom.
Kampania Eurokonta Mobilnego w Banku Pekao SA podkreśla, że daje ono dostęp do szeregu funkcji bankowości mobilnej, a także - w ramach geolokalizacji - zniżek w punktach sprzedaży w całym kraju. Akcja ma też na celu odświeżenie wizerunku banku.
Głównym elementem kampanii jest spot wykonany w technice animacji poklatkowej (tzw. stop motion). Wyreżyserował go znany duet Angela&Ithyl z Los Angeles, przy współpracy z domem produkcyjnym Dynamo.
Cała kampania - zaplanowana do marca - obejmuje telewizję, kina, internet (m.in. serwis pekaomobilne.pl), outdoor oraz odziały Banku Pekao SA (materiały BTL). Akcję przygotowały agencje Euro RSCG Warsaw (pomysł kreatywny, kreacja i realizacja) i Euro RSCG Digital (za przygotowanie strony pekaomobilne.pl) oraz dom mediowy Mediacom (planowanie mediów).