Reklama2009-04-09
1

Bank Pocztowy reklamuje kredyt mieszkaniowy z dopłatą

W prasie trwa kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego z dopłatą wBanku Pocztowym. Akcja podkreśla, że ta oferta zajęła pierwszemiejsce w rankingach branżowych.

W kampanii reklamowej kredytu mieszkaniowego z dopłatą w BankuPocztowym pokazana jest męska dłoń wrzucająca monetę do skarbonki wkształcie domu. Ma to podkreślać stabilność, bezpieczeństwo iwiarygodność promowanej oferty. Kreacji graficznej towarzyszyinformacja, że ten kredyt zajął pierwsze miejsce w rankingachdziennika "Polska" oraz firm Finamo i Expander. Kampania jestskierowana przede wszystkim do małżeństw i osób samotniewychowujących dziecko, które chcą kupić własną nieruchomość.

bankpocztowy

Akcja jest prowadzona w prasie (m.in. Polska, Gazeta Wyborcza,Newsweek), oddziałach Banku Pocztowego (plakaty, ulotki) i naoutdoorze (siatki elewacyjne i inne nośniki wielkoformatowe), a wnajbliższym czasie obejmie również internet. Kreację kampanii -zaplanowanej do końca kwietnia - przygotowała agencja reklamowaBanah Group, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowyMediaedge:cia.

Autor:tw

Więcej informacji:Bank Pocztowy

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas