Internet2008-03-05
0

Banki słabo dbają o klientów w sieci

Czołowe banki słabo prezentują się jeśli chodzi o internetowąobsługę klientów.

Do takiego wniosku doszła firma Talisma, specjalizująca się wusługach skierowanych do internetowych klientów.

W swoim badaniu zadała ona w listopadzie zeszłego roku 50czołowym bankom pytania przez internet, dotyczące sposobu założeniakonta oraz rodzajów produktów i usług dostępnych dla indywidualnychklientów - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

Okazało się, że ponad 1/3 banków w ogóle nie odpowiedziała nawiadomości e-mail dotyczące wymienionych kwestii. Niemal wszystkie(96 procent) nie oferowały czatu na żywo, za pomocą któregoużytkownik mógłby otrzymać szybką odpowiedź.

Zamiast elastycznej bazy wiedzy, powszechną praktyką stosowanąprzez banki w sieci jest jedynie statyczny dział FAQ (FrequentlyAsked Questions - Najczęściej Zadawane Pytania).

Talisma podkreśla, że aby podtrzymać swoją rynkową pozycję iprzyciągnąć nowych klientów, banki muszą zaoferować im szerokizakres miejsc w sieci, poprzez które mogliby się z nimikontaktować. Poza tym, wobec rosnącej w szybkim tempie popularnościbankowości internetowej, odpowiedzi na pytania użytkowników musząbyć szybkie i precyzyjne.

źródło: eMarketer

Autor:km

Więcej informacji:banki

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas