Trzecia edycja Bar-u lepsza od dwóch poprzednich. Poprawa profilu widzów oglądających reality show Polsatu
W sobotę w Polsacie zakończyła się emisja trzeciej edycji reality show "Bar". Jak wynika z danych AGB Polska program oglądało średnio 3 439 513 widzów, przy udziale w rynku na poziomie 21,79%. Dla porównania pierwszą edycje programu oglądało średnio 2 931 056 (udział w rynku 19,54%) a drugą edycję Bar-u 3 144 131 widzów (19,47%).
Większa oglądalność to nie jedyny sukces programu. Jak wynika z porównania struktur widzów pierwszej i trzeciej edycji programu, obecnie program oglądało więcej mieszkańców dużych miast, lepiej wykształconych. Spadł za to odsetek emerytów i osób z wykształceniem podstawowym.
Zobacz tabelęR-LEFT: #ece9d8; BORDER-BOTTOM: windowtext 1pt solid; BACKGROUND-COLOR: transparent">Inne