Reklama2021-04-29
0

Barbora klientem agencji Resolution

Internetowy sklep spożywczy Barbora, działający w krajach bałtyckich, rozpoczyna współpracę z agencją Resolution (Grupa OMD).

Zadaniem Resolution jest wspieranie sprzedaży w e-sklepie oraz zbudowanie wizerunku marki, jako lidera w segmencie e-grocery.

Prowadzone działania dla kampanii sprzedażowych i wizerunkowych obejmują m.in. radio, outdoor oraz online: SEM, display, social media i performance.

Zarządzana przez Maxima Group platforma e-commerce Barbora, która w styczniu zadebiutowała na polskim rynku, zamierza rzucić wyzwanie takim graczom, jak m.in. Frisco.pl, Auchan Direct czy Carrefour.pl. W ofercie sklepu jest 11 kategorii produktów, od spożywczych, po artykuły codziennego użytku. Obroty marki w 2019 r. wyniosły 50 mln euro.

Za mediową obsługę platformy odpowiada agencja MullenLowe MediaHub.

 

 

Autor:pr

Więcej informacji:Barbora, Resolution, Grupa OMD

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas