Reklama2011-06-09
3

„Barbra Streistand” w imprezowej reklamie ciastek Hit (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa ciastek Hit z portfolio firmy Bahlsen. Akcję pod hasłem „Hit może powodować imprezy” przygotowały firmy Gruppa66 Ogilvy Warszawa, Redworks i Mediacom Warszawa.

Nowa reklama ciastek Hit pokazuje niezapomnianą imprezę - zarówno jej przebieg, jak i konsekwencje. Oprawę muzyczną spotu stanowi piosenka „Barbra Streistand” duetu DJ-skiego Duck Sauce.



Kampania pod hasłem „Hit może powodować imprezy” od 5 czerwca obejmuje telewizję (m.in. w TVN, Polsat, TVP, stacje muzyczne i inne kanały tematyczne) oraz internet (największe serwisy i social media, m.in. Facebook i YouTube).



Kreację kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowała agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom. Spot wykorzystywany w akcji wyreżyserował duet Konqubinat (Karolina Lewicka i Tomasz Kapuściński), a wyprodukował dom produkcyjny Redworks.

Autor:tw

Więcej informacji:Barbra Streistand, ciastka Hit, Hit

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas