W czerwcu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie było pismo "Dobre Rady" (Burda Media Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" w czerwcu br. wyniosła 507 679 egz. (wzrost o 8 proc.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Kobieta i
Życie" (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości
491 664 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub. r.), a
na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety"
(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 401 329 egz.
(wzrost o 1 proc.).
Porównując dane z maja br. do danych z poprzedniego miesiąca
widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik
"Olivia" (w dół o 22 proc.).