Prasa 2009-09-09
0

Bardzo słaba sprzedaż miesięcznika 'Olivia', 'Dobre Rady' liderem

W czerwcu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie było pismo "Dobre Rady" (Burda Media Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" w czerwcu br. wyniosła 507 679 egz. (wzrost o 8 proc.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości 491 664 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub. r.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 401 329 egz. (wzrost o 1 proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z maja br. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Olivia" (w dół o 22 proc.).

Zobacz tabelę

Autor: masz

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas