Reklama 2009-01-13
0

Barlinek i Streetcom w szeregach IAA Polska

Do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA dołączyło dwóch nowych członków wspierających: Grupa Barlinek i Streetcom.

Grupa Barlinek to producent podłóg naturalnych. Streetcom oferuje usługi z zakresu marketingu szeptanego.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA to organizacja zrzeszająca różne podmioty funkcjonujące na rynku medialnym i komunikacji marketingowej: reklamodawców, agencje reklamowe, domy mediowe, media oraz inne pokrewne firmy. Celem Stowarzyszenia jest działanie na rzecz wszechstronnego rozwoju reklamy, podnoszenia standardów etycznych i zawodowych w tej dziedzinie oraz propagowanie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), m.in. poprzez programy z zakresu społecznie odpowiedzialnego marketingu.

Autor: pr

Więcej informacji: Barlinek, IAA Polska, Streetcom

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas