Reklama2011-04-20
0

Barlinek z logo zmienionym przez DN Design Group

Barlinek, firma produkująca naturalne podłogi drewniane, wprowadza zmodyfikowaną identyfikację wizualną. Przygotowało ją studio DN Design Group.

Nowa identyfikacja wizualna Barlinka opiera się na logotypie stanowiącym modyfikację poprzedniego znaku graficznego firmy. Logo zachowało dotychczasową kolorystykę, zyskując energię i dynamizm.

– Decyzja o zmianie logotypu wyniknęła z chęci odświeżenia wizerunku naszej marki – uzasadnia Przemysław Hopfer, sales support & marketing director Barlinka. – Nowoczesność oraz podążanie za najnowszymi trendami, którymi kierujemy się przy tworzeniu naszych produktów, zyskało swoje odzwierciedlenie również w naszej identyfikacji wizualnej – przekonuje.

Nowe logo Barlinka – przygotowane przez studio DN Design Group – zostało oficjalnie zaprezentowane 16 kwietnia podczas spotkania firmy z jej partnerami handlowymi z kraju i zagranicy. Znak znajduje się już m.in. na produktach z najnowszej life-stylowej kolekcji podłóg drewnianych „Smaki Życia”, a niebawem pojawi się również na produktach z serii „Deska Young”. W najbliższym czasie Barlinek będzie sukcesywnie wymieniać wszystkie elementy swojej identyfikacji wizualnej.

Autor:tw

Więcej informacji:Barlinek, DN Design Group

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas