Reklama2010-10-26
0

Bartłomiej Kmieć head of concept w \Sales Link

Bartłomiej Kmieć objął stanowisko head of concept w zespole \Sales Link agencji Tequila\Polska. Wcześniej był związany z agencjami Interactive Solutions i Axel.

Jako head of concept w \Sales Link, field-marketingowym zespole agencji agencji Tequila\Polska, Bartłomiej Kmieć będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii field-marketingowych, scenariuszy eventów, mechanizmów wsparcia sprzedaży i za przygotowanie koncepcji kreatywnych. Ostatnio Kmieć pracował w agencji Interactive Solutions, tworząc strategie interaktywne m.in. dla Procter&Gamble i Lisner.


 

Wcześniej Bartłomiej Kmieć zajmował stanowisko specjalisty ds. strategii i kreacji w agencji Axel, biorąc udział w projektach dla marek takich jak HSBC, Lotos Oil, Nobiles czy Toyota. Ponadto przez trzy lata kierował promocją i komunikacją społeczną w jednostkach administracji samorządowej w Wielkopolsce.

Autor:tw

Więcej informacji:Bartłomiej Kmieć, \Sales Link

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas