Telewizja2017-06-07
7

Telewizja Republika zaczyna „Magazyn wojskowy”. Patronem PGZ, bez Bartłomieja Misiewicza

We wtorek Telewizja Republika pokazała pierwszy odcinek nowego cotygodniowego programu „Magazyn wojskowy”. Będzie go prowadził dziennikarz stacji Michał Trześniewski. Współpraca TV Republika z Bartłomiejem Misiewiczem ma zacząć się jesienią.

Pierwszy odcinek „Magazynu wojskowego” został wyemitowany we wtorek o godz. 18:35, będzie dotyczył targów Pro Defense 2017. Kolejne odcinki będą pokazywane co tydzień o tej porze.

Gospodarzem programu jest Michał Trześniewski, dziennikarz od dłuższego czasu związany z TV Republika.

- Będziemy poruszali tematy organizacji pro obronnych w Polsce, klas mundurowych w szkołach i działalności Ministerstwa Obrony Narodowej w zakresie aktywności pro obronnych społeczeństwa - opisuje „Magazyn wojskowy” Dorota Kania, redaktor naczelna TV Republika, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Program jest realizowany pod patronatem Polskiej Grupy Zbrojeniowej, która jest partnerem targów Pro Defense 2017. - Na razie zaplanowanych jest kilka odcinków, zobaczymy, jak będzie rozwijać się współpraca - informuje Dorota Kania.

Pod koniec kwietnia portal Wirtualnemedia.pl jako pierwszy podał, że z Telewizją Republika będzie współpracował Bartłomiej Misiewicz, były rzecznik MON-u. Członek zarządu stacji Tomasz Sakiewicz zapowiedział wtedy, że wbrew naszym wstępnym ustaleniom Misiewicz nie będzie pozyskiwał dla niej reklamodawców, tylko prowadził program o obronności.

Program Misiewicza najwcześniej pojawi się w TV Republika jesienią. - Na razie nie ma tematu Bartłomieja Misiewicza, ponieważ nie wprowadzamy nowej ramówki. Obecnie mamy nowe programy, które można przygotować dobrze i szybko wprowadzić na antenę - wyjaśnia nam Dorota Kania.

W drugiej połowie maja TV Republika zaczęła emisję programów „Pod przykryciem” (współprowadzonego przez posłankę PiS Joannę Lichocką) i „Geopolityczny tygiel” Jerzego Targalskiego, a także „10.04.2010.FAKTY” omawiającego prace podkomisji badającej katastrofę smoleńską. Natomiast od drugiej połowy kwietnia w stacji pokazywany jest cykl wywiadów Emili Pobłockiej „Gwiazdy w Republice”.

Według danych Nielsen Audience Measurement w kwietniu br. Telewizja Republika miała 0,09 proc. udziału w rynku oglądalności.

Autor:tw

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas