Telewizja2018-12-07
4

Bartosz Witak odszedł z Viacomu. „Wdrożona struktura tymczasowa”

Bartosz WitakBartosz Witak

Bartosz Witak nie pracuje już w Viacom International Media Networks. Od 2016 roku pełnił stanowisko senior vice presidenta i general managera dla VIMN w regionie Europy Środkowej i Izraela, do którego należy Polska. Regionem tymczasowo zarządza Elena Balmont.

- Możemy potwierdzić, że Bartosz Witak rozstał się z Viacom w celu realizacji innych projektów. Obecnie została wdrożona struktura tymczasowa, a działania z regionie CEEI nadzoruje Elena Balmont, general manager w Rosji, Wspólnoty Niepodległych Państw i krajów bałtyckich - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Krakós-Gorący, PR manager w Viacom International Media Networks.

Witak nadzorował ostatnio wprowadzenie do Polski usługi SVOD Paramount Play, która na początku trafiła do ofert Play Now oraz operatora Toya.

Bartosz Witak dołączył do zespołu Viacom w Polsce w 2003 roku jako dyrektor ds. finansowych i operacyjnych. Cztery lata później awansował na dyrektora finansowego grupy, a po kolejnym roku, po zmianie struktury firmy, do zakresu jego obowiązków należał również nadzór nad działami prawnym, personalnym oraz technologii. Witak sprawował także kontrolę finansową nad międzynarodowymi projektami. Później jako wiceprezes ds. działalności biznesowej odpowiedzialny był za rozwój biznesu VIMN w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich.

We wrześniu 2016 roku przeprowadzono globalne zmiany organizacyjne w strukturze Viacom International Media Networks, w wyniku których polski oddział koncernu VIMN Polska dołączył do regionu CEE & Israel, czyli Europy Środkowej i Wschodniej oraz Izraela. W konsekwencji wielu kluczowych managerów z polskiego oddziału awansowało i poszerzyło zakres swoich dotychczasowych obowiązków o funkcje regionalne.

Wtedy na czele poszerzonego regionu CEE & Israel stanął Bartosz Witak jako senior vice president i general manager. Od kilku lat rozwijał działalność koncernu w 15 krajach.

Od października 2016 do września ub.r. polski oddział koncernu Viacom International Media Networks zanotował wzrost wpływów sprzedażowych o 6,6 proc. do 73,32 mln zł oraz 13,73 mln zł zysku netto (wobec 16,06 mln zł zysku rok wcześniej).

Autor:łb

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas