Serial „Barwy szczęścia” w jesiennym sezonie gromadzi 3,34 mln oglądających, o 240 tys. osób mniej niż rok temu. TVP2 w czasie jego emisji pozostaje cały czas liderem całego rynku, ale w grupie 16-49 przegrywa z TVN.
Emitowane od poniedziałku do czwartku o godz. 20.05 w TVP2 „Barwy szczęścia” w okresie od 31 sierpnia do 5 października 2015 roku oglądało 3,34 mln osób. Przełożyło się to na 21,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek obyczajowej produkcji wyemitowano 14 września br. Przed telewizorami zgromadził on 3,87 mln oglądających.
Oglądalność „Barw szczęścia” odcinek po odcinku
Zobacz tabelęWidownia „Barw szczęścia” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 240 tys. osób. W okresie od 1 września do 6 października ub.r. serial śledziło średnio 3,58 mln widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 23,10 proc. i 17,33 proc.
TVP2 w czasie emisji „Barw szczęścia” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym czasie należy do telewizji TVN, nadającej „Uwagę!” i „Na Wspólnej”, co przekłada się na 16,11 proc. udziału w rynku. Dalej plasują się: TVP1 (gł. „Prognoza pogody” i początki różnych programów; 10,18 proc.) i Polsat (filmy fabularne, „Hell’s Kitchen”, „Świat według Kiepskich” i „Zdrady”; 9,30 proc. udziału).
W grupie komercyjnej Dwójka jest jednak wiceliderem za TVN. Trzeci jest Polsat, a czwarta - Jedynka.
Widownia „Barw szczęścia” na tle konkurencji
Zobacz tabelę„Barwy szczęście” oglądać można w Dwójce od 2007 roku.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wyniósł 9,06 proc.