Prasa2003-08-28
0

Bauer kontra G+J

Jak trudno zostać liderem... - nieprawdziwa reklama G+J?

Wydanictwo Bauer przesło wczoraj portalowi Wirtualnemedia.pl komunikat w którym wyraża zdziwienie ostatnią reklamą G+J Polska. Wydawca Glamour stwierdza w nim, że tytuł, który reklamuje Joanna Brodzik, jest "najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem na rynku pism luksusowych": (więcej poniżej) Zobacz tabelęe napis "Najlepiej sprzedający się luksusowy magazyn dla kobiet" od lat zdobi grzbiet miesięcznika Twój STYL i, jak na razie, nic nie wskazuje na to, że grozić nam może utrata tego zaszczytnego tytułu" - informuje Bauer.

Wczoraj nie udało się nam uzyskać komentarza G+J Polska.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas