Reklama2009-06-24
0

BBC Entertainment promuje pasmo filmów brytyjskich

Stacja BBC Entertainment rusza z kampanią reklamową pasma zbrytyjskimi filmami, które od lipca znajdzie się w ramówce kanału.Akcja, która ruszy 29 czerwca br., obejmie prasę, internet ioutdoor.

Działania zaplanowano w takich tytułach prasowych jak: "GazetaWyborcza Telewizyjna", "Tele Tydzień", "To & Owo", "TeleŚwiat", "Gala", "Tina" i "Viva!" oraz w serwisach internetowychdzis.tv, programtv.onet.pl, wp.pl, tv.wp.pl, nasza-klasa.pl,plotek.pl, getionary.pl i google.pl. Reklamy typu frontlightpojawią się w 21 polskich miastach.

Kreację kampanii przygotowała agencja HintIntermedia, a media zaplanował - dom mediowyMediaedge. Kampanię, która zakończy się wewrześniu, wspierać będą działania PR prowadzone przez firmę MmdCorporate, Public Affairs & Public Relations Consultants.

Brytyjskie filmy fabularne będą nadawane na antenie BBCEntertainment w lipcu i sierpniu w niedziele o 22.00. Stacja pokażem.in. takie hity jak "To właśnie miłość", "Notting Hill" czy "BillyElliot". Od 15 czerwca na antenie kanału trwa już kampaniaautopromocyjna pasma.

Autor:pp

Więcej informacji:BBC Entertainment

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas