Reklama2009-06-06
0

BBC Worldwide przegląda globalny budżet medialny

Spółka BBC Worldwide - komercyjne ramię BBC - planuje globalnyprzegląd swojego medialnego budżetu.

Obecnie korzysta ona w tym zakresie z usług wielu różnych domówmediowych, m.in. Mediaedge:cia, MediaCom iPHD.

Teraz BBC Worldwide najprawdopodobniej będziechciała przekazać swój cały medialny budżet jednej agencji. Jednakrzecznik firmy stwierdził, że rozmowy na ten temat to"spekulacje".

W ubiegłym miesiącu BBC Worldwide odnowiła umowę z YouTube, wramach której w należącym do Google internetowym serwisiefunkcjonują markowe kanały BBC z krótkimi klipami wideo.

źródło: Marketing Week

Autor:km

Więcej informacji:BBC Worldwide

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas