Reklama2011-03-24
0

BBDO i Arena Media będą promować Polskę w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii

BBDO Warszawa i Arena Media Communications przygotują i zrealizują kampanią promującą Polskę w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. Firmy wygrały przetargi zorganizowane przez Polską Organizację Turystyczną.

Agencja reklamowa BBDO Warszawa zajmie się kreacją i realizacją tej kampanii, a dom mediowy Arena Media Communications – planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby. BBDO w przetargu pokonała m.in. agencje Eskadra Publica, Lowe GGK i Publicis, a Arena Media – PanMedia Western oraz konsorcjum Infinity Media i Edelman Polska.

Kampania będzie promować wizerunek Polski w związku z Euro 2012 w niemieckiej, francuskiej i brytyjskiej telewizji, prasie (w dziennikach i magazynach), internecie (głównie w wyszukiwarkach) oraz na outdoorze (m.in. w środkach komunikacji miejskiej). Budżet akcji – współfinansowanej przez Unię Europejską – wynosi 36,5 mln zł.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas