Reklama2013-03-04
2

„Be inspired” - Cara Delevingne w wiosenno-letniej kampanii Reserved

Pod hasłem „Be inspired” rusza kampania odzieży Reserved (LPP) reklamująca jej kolekcję na wiosnę i lato 2013. Twarzą akcji jest modelka Cara Delevingne.

W startującej właśnie kampanii Reserved wprowadzane jest nowy slogan przewodni - „Be inspired”. Przez ostatnich kilka lat marka była promowana pod hasłem „Beautiful Story”, a w jej kampaniach wystąpiły takie modelki jak m.in. Anna Jagodzińska, Magdalena Frąckowiak, Sasha Pivovarova i Julia Stegner.

Skąd ta zmiana? Nowa kolekcja Reserved jest inspirowana modą uliczną, stylizacjami zwykłych osób „z sąsiedztwa”. Dlatego oprócz ubrań o odważnych krojach obejmuje stroje casualowe.

Bohaterką kampanii reklamującej tę kolekcję jest znana modelka Cara Delevingne, która promowała już marki takie jak Chanel, Dolce & Gabbana czy Fendi. Sesję na potrzeby akcji zrealizowano w Miami. Jej produkcją zajęła się agencja AF Photo.

Z kolei męską kolekcję Reserved promują zdjęcia prezentujące austriackiego modela Dominique Melchiora.

Kampania obejmuje internet (spoty w portalach ogólnoinformacyjnych, serwisach wideo i VoD, witrynach dla kobiet, nowa wersja serwisu reserved.com), prasę (wiodące pisma kobiece i dla mężczyzn), outdoor (siatki wielkoformatowe i citylighty) oraz punkty sprzedaży Reserved (witryny, grafiki wewnętrzne).

Koncepcję kreatywną akcji przygotował zespół marketingu Reserved, który też - wspólnie z domem mediowym Maxus i agencją interaktywną Copuz - zajął się planowaniem i zakupem mediów. Kampania będzie prowadzona w marcu i kwietniu.

Autor:tw

Więcej informacji:Be inspierd, Cara Delevingne, Reserved

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas