Rozpoczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa kosmetyków marki Be Organic. Jej ambasadorką jest aktorka Katarzyna Bujakiewicz. Za działania reklamowe odpowiadają firmy Blue 449 i Tururu.
Kampania reklamowa podkreśla, że Be Organic to polska firma kosmetyków organicznych, których bazą są certyfikowane, starannie dobrane składniki: wyciągi z roślin, lecznicze zioła i oleje.
Akcja obejmuje telewizję (TVN i kanały tematyczne skierowane do kobiet) oraz internet (gdzie promowane są trzy flagowe produkty Be Organic: krem do twarzy, masło i peeling do ciała).
Za strategię mediową i kompleksową realizację kampanii w telewizji i internecie odpowiada agencja Blue 449 (Publicis Media). Spot i reklamy internetowe przygotowała agencja Tururu.
Katarzyna Bujakiewicz jesienią ub.r. wystąpiła obok Magdaleny Różczki i Agnieszki Więdłochy w internetowym serialu „Zakręcone” promującym samochody Skoda. Kilka miesięcy wcześniej promowała ubezpieczenie Onkopolisa oferowane przez BZ WBK-Aviva klientom Banku Zachodniego WBK.