Na czele marketingu agencji Whites stanął Wojciech Perchuć, natomiast od maja Beata Piesio pokieruje zespołem HR.
Piesio będzie odpowiedzialna za całokształt działań hr agencji Whites. Beata Piesio ma kilkunastoletnie doświadczenie w różnych dziedzinach z obszaru HR, m.in. z zakresu opracowywania i wdrażania strategii personalnej, rozwoju przywództwa czy efektywności organizacji. Pracowała m.in. w firmach Locon, is4you, Wars czy Isobar Polska. Jest absolwentką m.in. programu doskonalenia i rozwoju umiejętności managerskich Management 2006 TM w Canadian International Management Institute ICAN oraz posiada Certyfikat Coach Praktyk Biznesu EMCC.
Z kolei Wojciech Perchuć jako marketing team leader zajął się rozwojem działań marketingowych Whites oraz zarządzaniem zespołem marketingu.
Posiada 5-letnie doświadczenie w pracy w digital marketingu, prowadził projekty związane z budowaniem platform contentowych, kampanii w mediach społecznościowych i lead-generation. Współpracował z klientami B2B z branży technologicznej i healthcare (m.in. dnata, Fujitsu) oraz startupami z Europy i USA. Oprócz tego budował startupy i prowadził własną firmę, koordynował pracę kilkuosobowego zespołu zdalnego. Posiada certyfikat Digital Marketing Institute - Strategy&Planning.
Agencja Whites funkcjonuje na rynku od 2012 roku, świadcząc usługi z zakresu digital marketingu. Specjalizuje się w data-driven SEO, growth marketingu, content marketingu oraz social media. Wśród klientów agencji znajdują się takie marki jak: Tefal, Red Bull, Henkel czy Virgin Mobile.