Internet2009-03-11
0

Bebo dla Latynosów

Bebo uruchomiło w poniedziałek wersję swojego serwisuspołecznościowego przeznaczoną dla Latynosów mieszkających w USA.

Należący do AOL portal chce w ten sposób nadrobić dystans dodominujących na rynku serwisów Facebook i MySpace.

"Otwarcie na nowe rynki jest kluczowym filarem naszej strategiiwzrostu. Widzimy wielki potencjał w rosnącej liczbie latynoskichodbiorców w USA. Nasza platforma pozwala użytkownikom nakomunikację z innymi użytkownikami, rozrywką i markami, zarówno wskali globalnej jak i lokalnej" - oświadczyła Nicole Vanderbilt,wiceprezes Bebo International.

Z wewnętrznych danych Bebo wynika, że z jego usług korzystaponad 22 miliony użytkowników, głównie z Wielkiej Brytanii,Irlandii, Polski, Kanady, Australii, Nowej Zelandii i USA.

źródło: InformationWeek

Autor:km

Więcej informacji:Bebo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas